Home » » Bahar Gelme Üstüme - Can Dündar

Bahar Gelme Üstüme - Can Dündar

Admin: İmdat | Zaman: 24 Şubat 2015 Salı

Bahar Gelme Üstüme

Bahar, yalvarırım çek git işine!.. Salma üstüme
çiçeklerini... Aklımı çelme!..

Her sabah çimenlerin çiyden ürpererek uyanıyor
bahçemde; sonra güneşle oynaşıp tütsülenmiş gibi
buğulanıyor. Ne zaman sokağa çıksam badem
ağaçları salkım saçak çiçek... Kavaklar kıpır kıpır,
ıslık ıslığa meltem... Kırda dayanılmaz bir kekik
kokusu, toprakta türlü çeşit börtü böcek...

Yapma bunu bana bahar, böyle üstüme gelme...!

Zaten damarlarıma zor zaptediyorum kanımı...
Çoktan cemreler düşmüş beynime, yüreğime...
Kalbimin buzları erimiş. Göğüs kafesimde ne idüğü
belirsiz bir kıpırtıyla geziyorum nicedir... Bir de sen
çıldırtma beni...

Krizdeyim ben... Tembelliğin sırası değil, uyamam
sana... Al git serçelerini sabahlarımdan, çağlalarına,
kokularına hakim ol. Meltemlerine söyle, deli gibi
ıslık çalıp sokağa çağırmasınlar beni... Bulutların
üşüşmesin başıma... Girme kanıma benim... Yoldan
çıkarma...!

Sen ki en cilvelisisin mevsimlerin, afrodizyakların
en etkilisi, sevdanın suç ortağısın. kıyma bana...!

Biliyorum çünkü, yine kandırıp yeşillendireceksin
aşka; gövdemi azdırıp sonra birden çekip
gideceksin. Tam kanım kaynamışken sana, toplayıp
allarını morlarını, beni bir kuraklığın ortasında
terk edeceksin... O iple çektiğim ışığın, dayanılmaz
olacak o zaman... Ne o delişmen sabahlar kalacak,
ne günaha çağıran çapkın eteklerin uçuştuğu
günbatımları... Tembel kuşların şakımaktan bitap,
ebruli çiçeklerin kokmaktan... Buselerin nemi
kuruyacak çöl rüzgarlarında...
yeşerttiğin çiçekler, yürekler solacak; damar
damar çatlayacak ruhumuz... Hayat, bir ezik otlar
diyarına dönüşecek yeniden... Yüreğim viraneye...
Her bahar sarhoşluğu gibi, geçecek bu sonuncusu
da... Ebedi bahar, bir başka bahara kalacak.

İyisi mi, hiç azdırma ruhumu bahar... İş
açma başıma... Git işine! Yoldan çıkarma beni!..

Can Dündar - (Şiir Gibi Yazılar)

Paylaş :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

.

Ad

E-posta *

Mesaj *

 
Destek : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Site Alanı : Blogger
Copyright © Her Hakkı Saklıdır | MeRkiT WEB
Tema : Creating Website Yayınlayan : Mas Template